Garantie

Glas plaatsen is mensenwerk. Ook bij ons gaat wel eens wat fout. Mocht dit bij u het geval zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij sturen dan iemand bij u langs om de situatie te bekijken en uw klacht zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Het is voor ons erg prettig als u een paar foto’s kunt maken en dit per e-mail (info@kralglas.nl) naar ons toe kunt sturen.

Dubbelglas

Wij leveren uitsluitend dubbelglas van gerenommeerde fabrikanten (Pilkington, Saint-Gobain, Scheuten) met standaard een garantie van 10 jaar met uitzondering van draai- en schuiframen.

Deze garantie houdt in dat als er gedurende deze 10 jaar b.v. lekkage ontstaat doordat de randafdichting van het glas loslaat, u gratis een nieuwe ruit krijgt, mits er goed onderhoud is gepleegd aan kozijnen en kitvoegen.

Let u er wel op dat alleen het glas wordt vergoedt. Het plaatsen is niet gratis.

Service

Uw glas kunnen wij in onze eigen slijperij snel voorzien van mooi geslepen zijkanten. Doordat wij alles in eigen hand hebben kan uw bestelling efficiënter worden verwerkt en hebt u uw glas sneller in huis.

Voor uw- en ons gemak bieden wij u nu de mogelijkheid uw rekening per pin te betalen. Onze glaszetters hebben allemaal een mobiel pinapparaat zodat u niet meer voor contant geld in huis hoeft te zorgen. Wél zo veilig en gemakkelijk.

Glas plaatsen doen wij zoveel mogelijk volgens de geldende NEN-normen. Ook nemen wij het oude glas mee terug en ruimen wij het afval netjes op. Soms wordt ons gevraagd de schoenen uit te doen. Dit kunnen wij bij het plaatsen helaas niet doen vanwege de veiligheid van onze glaszetters.

Onze opmeter kan u bij het opmeten hierin wél tegemoed komen, mits de situatie dit toestaat qua hygiëne en veiligheid.

De kosten van uw schade kunnen wij direct afhandelen met de verzekeraar. Geef bij opdracht de volgende gegevens aan ons door:
– Factuuradres verzekeraar
– Uw polisnummer
– Eventueel een schadenummer van de verzekeringsmaatschappij

Wij maken een “akte van cessie” voor u op die u bij plaatsing kunt ondertekenen. Hiermee geeft u ons het recht om de kosten bij de verzekeraar te innen.

Belangrijk: u blijft altijd aansprakelijk voor de kosten. In het geval dat de verzekeraar niets uitkeert, sturen wij u alsnog de factuur.

Hebt u een inbraak gehad? Sleutel vergeten? Of is uw raam te hard dicht gewaaid?
Bel dan onze spoedservice op 010-452.24.78.

Bij calamiteiten kunt u ons 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bellen. Onze collega’s komen u zo spoedig mogelijk helpen met het dichtmaken van de schade zodat u weer veilig en droog binnen zit.

Het opmeten kost u niets als u het glas door ons wilt laten plaatsen. Wilt u het glas zelf plaatsen maar bent u niet zeker over de juiste maatvoering dan kan onze opmeter u tegen een vergoeding van € 25,00 assisteren